P.P.H.U. BARTPOL s.c.
Elwira Bartnik Zuzanna Bartnik

PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE

05-092 Łomianki, ul. Spacerowa 27

tel./fax. 22 751 15 07, 22 751 72 75

tel. kom. 605 549 127 

e-mail: biuro@bartpol-lomianki.pl

URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO

Bariera drogowa U-14/ U-25

wykonana z polietylenu w kolorze białym lub czerwonym z otworem do napełniania wodą lub piaskiem w celu obciążenia. Możliwość tworzenie szeregu za pomocą łączników lub bezpośrednio podstawami. Stosowana do zabezpieczeń tymczasowych robót drogowych.
Wysokość barier drogowych U-14/U-25 – 50 cm, 80 cm.

Bariery składane nożycowe

stosowane do wydzielenia prac wodociągowych, telekomunikacyjnych, energetycznych i gazowych lub wydzielenia miejsc pracy, rozładunku.
W zależności od zastosowania barier składanych nożycowych stosowana jest barwa biało czerwona lub żółto czarna w barierach wolnostojących, montowanych do ścian lub ze stopami wyposażonymi w kółka.
Bariery wykonane z PCV – listwy i rury barwione w masie na kolor biały i czerwony -pojedyncze o rozstawie od 2 m do 3 m, czteropłotek 2mx2m lub ciąg 8 m, okrągłe o średnicy do 1,2 m.
Bariery wykonane ze stali malowane proszkowo o rozstawie od 1,5 m do 3 m z elementami odblaskowymi.

Kamizelki ostrzegawcze

wykonane z tkaniny lub siatki poliestrowej o barwie pomarańczowej lub żółtej dla pracowników wykonywujących prace w pasie ruchu drogowego lub na terenie budowy. Naszyte pasy odblaskowe zapewniają prawidłową widoczność po zmroku.
Kamizelki ostrzegawcze z nadrukiem KIEROWANIE RUCHEM

Kocie oczka

punktowe okrągłe lub prostokątne elementy odblaskowe do poziomego oznakowania nawierzchni dróg. Barwa biała zapewnia prawidłową widoczność w ciągu dnia a dodatkowe elementy odblaskowe jedno lub dwustronne zapewniają efekt „kociego oka” po zmierzchu.

Lampy ostrzegawcze

stosowane w miejscach niebezpiecznych lub w rejonie robót drogowych o sygnale świetlnym ciągłym lub przerywanym o barwie klosza żółtej lub czerwonej zasilane bateriami. Lampy wyposażone w uchwyt mocujący.
Lampa ostrzegawcza zmierzchowa wyposażona w automatykę zmierzchową, lampa ostrzegawcza dzienna doskonale widoczna w dzień.
Lampy wczesnego ostrzegania, strzały świetlne.

Lizaki/tarcze podświetlane

stosowane do kierowania ruchem na zwężonych odcinkach dróg przez prowadzących roboty drogowe. Tarcza ze światłem ciągłym czerwonym lub zielonym.
Lizaki drogowe do zatrzymywania pojazdów wykonane z PCV, obwódka z białej folii odblaskowej.

Lustra drogowe U-18

stosowane w miejscach o ograniczonej widoczności dla kierujących pojazdami.

Lustra drogowe U-18a

okrągłe fi 500,600,700,800,900

Lustra drogowe U-18b

prostokątne 600×400, 800×600, 1000×800

Pachołek ostrzegawczy

z migającą nasadką z diodą LED zasilaną bateriami AAA, doskonały jako wyposażenie samochodu do wykorzystania w sytuacji awaryjnej. Pachołek składany, pakowany w poręczny pokrowiec na zamek. Podstawa pachołka sztywna z ruchomym stożkiem posiadającym możliwość regulowania wysokości do 55 cm.

Pachołki drogowe U-23 z lampą ostrzegawczą

dzienną lub zmierzchową zamontowaną na wierzchołku jako awaryjne i doraźne oznakowanie stosowane są w miejscach prac drogowych o zwiększonym zagrożeniu lub w przypadku akcji ratowniczych.

Wysokość pachołków: 50 cm, 75 cm, 100 cm

Pachołki drogowe U-23

jako awaryjne i doraźne oznakowanie miejsc niebezpiecznych oraz krótkotrwałych robót drogowych wykonany jest z bardzo trwałego termoplastycznego tworzywa z nakładanym rękawem odblaskowym lub z miękkiego fluorescencyjnego PCV w kolorze pomarańczowym z malowanymi białymi pasami lub wtapianymi odblaskowymi mikrokulkami.
Wysokość pachołków: 50 cm, 75 cm, 100 cm

Podstawy drogowe recyklingowe

stosowane pod znaki drogowe, do tymczasowych ogrodzeń budowlanych, do montażu zapór drogowych U-20 i tablic prowadzących U-3 na słupkach z 2- lub 4-blaszkami oraz tablic kierujących U-21.
Podstawy drogowe posiadają otwory umożliwiające montaż elementów o różnych kształtach i wymiarach. Podstawy ciężkie do 28 kg, podstawy lekkie do 18 kg.

Słupek metalowy 4-blaszki

Słupek metalowy wys. 1050 do zapór U-20c wykonany z cynkowanej rury kwadratowej 40x40x1,5. W górnej i środkowej części z 2 stałymi elementami (blaszkami) oraz 2 elementami przesuwnymi (blaszkami) do montażu zapór i tablic. Blaszki o wymiarach 140×60 z otworami 14mm na uchwyty okucia. Dolna część słupka z prętem blokującym blaszkę przesuwną. Słupki metalowe stosowane w komplecie z podstawami drogowymi.

Słupek metalowy 2-blaszki

Słupek metalowy wys. 1050 do zapór U-20a, U-20b lub tablic U-3 wykonany z cynkowanej rury kwadratowej 40x40x1,5 . W górnej części z stałym elementem (blaszka) oraz elementem przesuwnym (blaszka) do montażu zapór i tablic. Blaszki o wymiarach 140×60 z otworami14mm na uchwyty okucia. Dolna część słupka z prętem blokującym blaszkę przesuwną. Słupki metalowe stosowane w komplecie z podstawami drogowymi.

Słupki drogowe U-1

służą do ograniczania toru optycznego i bezpiecznego prowadzenia drogi w sytuacjach utrudnionej widoczności – mgła, śnieg czy ciemność.
– U1a – umieszczane samodzielnie na poboczu
– U1b – umieszczane nad barierą ochronną
Na słupkach dodatkowo mogą być umieszczane informację o pikietażu drogi oraz znak z numerem drogi U1f.

Słupki drogowe U-12

montowane na chodnikach, ścieżkach rowerowych w celu zabezpieczenia uczestników ruchu pieszego i ograniczające parkowanie pojazdów.
Słupki wykonane z rury stalowej malowanej proszkowo w kolorze białym, oklejone czerwoną folią odblaskową.
Słupek drogowy łańcuchowy U-12b
Słupek drogowy U-12c

Słupek przeszkodowy U-5

stosowany w celu oznaczenia przeszkód na jezdni takich jak bariery rozdzielające pasy ruchu, azyle dla pieszych, wysepki wyodrębnione krawężnikami, miejsca rozpoczęcia pasów dzielących jezdnie itp.
Słupek przeszkodowy U-5a wykonany z polietylenu w kolorze żółtym oklejony folią odblaskową typ 1,2 lub 3
Słupek przeszkodowy U-5b wykonany z polietylenu w kolorze żółtym lub białym, oklejony folią odblaskową typ 1,2 zespolony ze znakiem C-9.

Stojak metalowy do zapór drogowych U-20a typ B

o wysokości 1000 mm cynkowany ogniowo, wykonany z rur o profilu okrągłym.
Nogi stojaka rura stalowa o wymiarze ø 25 mm o rozstawie 90 cm z elementem wzmacniającym dolną część stojaka wykonanym z rury o wymiarze ø 20 mm.
Górna część stojaka wykonana z rury o wymiarze ø 38 mm z elementem przesuwnym oraz stałym przystosowanym do szybkiego i łatwego zawieszenia zapór drogowych zakończonych okuciami cynkowanymi ogniowo.

Stojak typ D do tablic prowadzących U-3

Stojak metalowy typ D do tablic prowadzących U-3 o wysokości 1000 mm cynkowany ogniowo, wykonany z profilu kwadratowego.
Stojak wykonany z profilu zamkniętego kwadratu 40×40, zakończony nogami z rury fi 25 mm o rozstawie 90 cm i otworami umożliwiającymi zakotwienie do podłoża.
W górnej części stojaka element przesuwny oraz element stały o wymiarach 133×59 z otworami fi 15 na uchwyty okucia.

Szpilka ziemna stalowa

do wbijania w podłoże jako element montażowy do łańcucha stalowego/plastikowego lub taśmy ostrzegawczej. Wykonana pręta fi 14 malowanego proszkowo w kolorze czerwonym.

Tablica kierująca U-21

wykonana na podkładzie PCV, oklejona folią odblaskową typ 1 lub typ 2. Zakończona w górnej części okrągłym trzpieniem umożliwiającym montaż lamp drogowych, w dolnej części kwadratowym trzpieniem do umocowania w podstawie drogowej.
Tablica kierująca U-21 stosowana do oznaczenia zwężenia pasa drogowego przy robotach drogowych. Do ograniczenia skrajni prawostronnej stosuje się tablice U-21b, lewostronnej U-21a lub przy rozdzielaniu pasów drogi U-21ab.

Tablica prowadząca U-3 wykonana na podkładzie z tworzywa sztucznego

oklejona na przemian jednostronnie lub dwustronnie pasami skośnymi odblaskowymi czerwono białymi typ 1 lub typ 2.

Tablica prowadząca U-3 zakończona okuciami cynkowanymi

ogniowo o profilu kwadrat 25×25 z wąsami kwadratowymi wsuwanymi w profil, przymocowanymi na stałe do profilu tablicy dwustronnie nitami zrywalnymi. Okucie zakończone uchwytami fi 10 umożliwiającymi szybki montaż i demontaż na stojakach lub słupkach metalowych.

Tablica prowadząca ciągła w prawo U-3c, tablica prowadząca w lewo U-3d i tablica prowadząca ciągła dwustronna U-3c/d stosowane do uprzedzenia kierujących o konieczności zmiany kierunku ruchu przy prowadzonych robotach drogowych.
Długość tablic prowadzących U-3 – 1200, 1800, 2400.

Tablica wcześnie ostrzegająca U27

służy do ostrzegania kierujących pojazdami o zbliżaniu się do niebezpiecznego miejsca. Konstrukcja z profilu stalowego, tablica oklejona folią pryzmatyczną lub fluorescencyjną. Na tablicach umieszczane są znaki A-14/B-33, znaki typu F oraz lampy pulsacyjne.
Tablice wcześnie ostrzegające mogą być stosowane jako tablice wolnostojące, do montażu lub mobilne.

Tablica ostrzegawcza zamykająca U-26

stosowana przy robotach drogowych wymagających zamknięcia odcinka drogi. Lico tablicy wykonane z folii odblaskowej typ 2 lub pryzmat o barwie biało czerwonej. Tablice w zależności od wymogów projektowych posiadają znaki drogowe typu A lub C, pulsatory i strzały świetlne.
Tablice U-26 wolnostojące lub do montażu na pojazdach/mobilne.

Trójznak

wykorzystywany jest do tymczasowego oznakowania miejsc w pasie drogowym lub ciągach pieszo-rowerowych w celu ostrzeżenia lub poprawy bezpieczeństwa i płynności ruchu drogowego. Rozkładana automatycznie cynkowana stalowa konstrukcja na której znajduje się poszycie znaku z tworzywa sztucznego pokrytego PCV z nadrukowanymi znakami drogowymi lub napisami ostrzegawczymi. Nadruki techniką sitodrukową farbami fluorescencyjnymi lub odblaskowe. W górnej jego części znaku uchwyt umożliwiający przenoszenie lub montaż lampy drogowej, po złożeniu przechowywany w pokrowcu

Sygnalizacja drogowa świetlna

stosowana na zwężonych odcinkach drogi w trakcie robót drogowych. Sygnalizacja składa się z dwóch sygnalizatorów i wózków akumulatorowych, dwóch masztów, sygnalizacja z światłem dwukomorowa lub trzykomorowym o rozwiązaniu bezprzewodowym.

Zapora drogowa U-20

wykonana na podkładzie z tworzywa sztucznego, oklejona na przemian jednostronnie lub dwustronnie pasami odblaskowymi czerwono białymi typ 1 lub typ 2.
Podkład zapory drogowej U-20 z tworzywa sztucznego z wewnętrznymi żebrami zwiększającymi sztywność i wytrzymałość a grubość ścianek zewnętrznych zapewnia odporność na obciążenie dynamiczne i na ściskanie.
Zapora drogowa U-20 zakończona okuciami cynkowanymi ogniowo o profilu kwadrat z wąsami kwadratowymi wsuwanymi w profil, przymocowanymi na stałe do profilu zapory dwustronnie nitami zrywalnymi. Okucie zakończone uchwytami fi 10 umożliwiającymi szybki montaż i demontaż na stojakach lub słupkach metalowych.
Zapora drogowa pojedyncza U-20a i zapora drogowa pojedyncza szeroka U-20b stosowane przy wygrodzeniach robót prowadzonych w pasie drogowym. Do wygrodzeń wzdłuż – zapora U-20a, do wygrodzeń poprzecznych U-20b.
Długość zapór drogowych U-20 – 750, 1250, 1750, 2250, 2750

Jesteśmy do Twojej dyspozycji - odpowiemy na każde pytanie

P.P.H.U. BARTPOL s.c.
Elwira Bartnik Zuzanna Bartnik

05-092 Łomianki, ul. Spacerowa 27

 tel./fax. 22 751 15 07, 22 751 72 75
tel. kom. 605 549 127 

e-mail: biuro@bartpol-lomianki.pl

www.bartpol-lomianki.pl

www.zaporadrogowa.pl

I Ty dołącz do grona zadowolonych użytkowników i klientów naszej firmy

[C] BARTPOL s.c.   |    DeSign: PRACOWNIA.NET